בצק סוכר – איך הכל התחיל?

בצק סוכר – איך הכל התחיל?

בצק סוכר

בצק סוכר – אז איך באמת הכל התחיל?

בצק סוכר מוכר לכל הורה שחגג יום הולדת לילדו או ילדתו והביא לו עוגה מעוצבת ועלייה דמויות אהובות מסרטי דיסני או כוכבי כדורגל. בצק הסוכר הגמיש, שניתן לקבל בשלל צבעים, מאפשר לנו לעבוד איתו, לפסל וליצור צורות מרהיבות. הוא מככב במגוון רחב של אירועים כמו ימי הולדת לילדים הקטנים, בר מצוות, בת מצוות ומסיבות פיג’מות מיוחדות ומושקעות שאי אפשר להחמיץ. אפשר כמובן להתנסות בו בבית ולעטר עוגות, אבל אם אתם מעוניינים להשיג תוצאות מפתיעות ומפילות לסת, כדאי להזמין בצק סוכר מאופים מקצועיים בתחום.

איך הפך בצק הסוכר למוכר מאוד בישראל?

השימוש בבצק סוכר היה נפוץ במשך שנים רבות במדינות רבות בעולם, והמרקם הייחודי שלו נוצר בעקבות טעות בהכנת זיגוג. עם זאת, בארץ לא נהגו להשתמש בבצק הסוכר עד שנות השמונים מכיוון שהוא הכיל שומן חזיר. בהמשך פיתחו בצק סוכר כשר בעזרתם של הקונדיטור רוני פרדי מרדכי וחברת המרשלג. עד שנות האלפיים זה היה בצק הסוכר הכשר היחיד מסוגו בישראל. בתחילת המאה הזאת החלו לייבא לישראל גם בצקים ממדינות אחרות שעברו את חותמת הכשרות, והיום הוא אחד מבין המוצרים הפופולריים ביותר שתמצאו עבור עוגות וממתקים. היום אפשר למצוא עוגות מרהיבות העשויות מבצק סוכר, ועליהן שלל עיטורים: פרחים, דמויות מסרטים מצוירים, עיטורים מחיי היום יום ועוד.

ההיסטוריה של BatsekSukar

ואם כבר הזכרנו את ההיסטוריה של בצק הסוכר עצמו, אי אפשר שלא להתייחס להיסטוריה של החברה המספקת עוגות בעיצובים שונים לאירועים הפרטיים שלנו. BatsekSukar החלה את דרכה כיוזמה פרטית של אדם שאוהב לאפות ולכבד אחרים במטעמיו. אך לא מדובר באפייה רגילה, אלא באפייה אמנותית שבאה לידי ביטוי בשדרוג טכניקות עיצוב עוגות וביצירת טרנדים פופולריים נכון לימינו. אם אתם רוצים לעשות הפתעה לילדכם ולהכין לו את העוגה של החיים, BatsekSukar היא המקום לפנות אליו. כאן תקבלו שירות מהיר ומקצועי ואוזן קשבת, כך שבסופו של דבר תקבלו את העוגה היפה והמעוצבת שתמיד חלמתם עליה. או ליתר דיוק, עוגה שהילד שלכם רצה לקבל מאז יום ההולדת הקודם שלו ולא העז לבקש.