מה אפשר להכין עם בצק סוכר

מה אפשר להכין עם בצק סוכר

home_icecream_gallery4

מה אפשר להכין עם בצק סוכר?

אם יצא לכם לראות לאחרונה עוגות מפוארות שיש עליהן ציפוי צבעוני במגוון צורות מעוצבות וייחודיות – כנראה שנתקלתם בעוגה עם ציפוי של בצק סוכר. השימוש בבצק סוכר הוא אחד הטרנדים הלוהטים של עולם האפייה והקונדיטוריה בישראל. הסיבה העיקרית לכך היא שהשימוש בבצק סוכר מאפשר ליצור עיצובים צבעוניים מרהיבים על גבי עוגות ודברי מתיקה. בנוסף לכך, בסך הכל מדובר בעבודה די פשוטה עבור מי שמכיר את טכניקות העבודה עם בצק סוכר.

ציפויים לעוגות

תכניות ריאליטי כמו “בייק אוף”, שיש לה גם גרסה עברית, העלו מאוד למודעות הלאומית את קלות השימוש בבצק הסוכר ואת הפוטנציאל העצום שלו. מי שרוצה לדעת מה אפשר להכין עם בצק סוכר, פשוט צריך להפעיל את הדמיון שלו ולהתחיל לאפות.

בצק הסוכר עשוי מאבקת סוכר שמתקשה והופכת לחומר גלם בעל מרקם כמו של פלסטלינה. הבצק ניתן לצביעה על ידי צבעי מאכל. כך, כמו במטה קסם, אנו מקבלים חומר צבעוני ורך שניתן להשתמש בו באפייה לכל מטרה. בניגוד לציפויים אחרים, שהם יפים גם כן, אך אינם טעימים כל כך, בצק הסוכר ניתן לאכילה וטעמו הוא מתקתק וניטרלי במידה רבה.

הקלות של העבודה איתו מאפשרת ליצור ציפויים לעוגות בכל סגנון שרוצים. עבור ילדים קטנים החוגגים יום הולדת מדובר בשדרוג עצום מבחינת ההנאה של קבלת העוגה, וגם מבוגרים נהנים מהעיצובים שניתן לעשות עם בצק הסוכר.

שימושים מקוריים לבצק סוכר

מי שמכיר היטב את סודות העבודה עם הבצק, ויודע מה אפשר לאפות עם בצק סוכר, יכול להשתמש בו לא רק בעוגות. הבצק הזה מתאים גם ליצירת ציפויים עבור כל סוג של דבר מתיקה, החל מעוגיות טעימות ועד סוכריות ממגוון סוגים.

למרבה המזל, גם מי שאינו בקיא בעבודה עם בצק הסוכר, יכול ללמוד בקלות באינטרנט כיצד ליצור אותו, לצבוע אותו ולהשתמש בו. קיימים אינספור מדריכים שמלמדים את סודות בצק הסוכר, והשימושים שניתן לעשות בו הם באמת בלתי מוגבלים. כל בשלן עם יד יצירתית יכול ליצור עולמות מרהיבים עם בצק הסוכר, ולהרשים את כל האורחים שמגיעים לכל מסיבה או אירוע חגיגי שהוא מארגן.