עוגות מעוצבות מבצק סוכר

עוגות מעוצבות מבצק סוכר

עוגות מעוצבות מבצק סוכר

עוגות מעוצבות מבצק סוכר טעים ומרשים :)

תחום העוגות המעוצבות בישראל הפך בשנים האחרונות לטרנד חם של ממש. פתאום, ניתן לראות עוגות מעוצבות מבצק סוכר בכל אירוע חגיגי ובכל קונדיטוריה שמכבדת את עצמה. הקונדיטוריות המובילות מבצעות עיצוב של עוגות כאלה בהתאמה אישית, כך שניתן כיום לקנות עוגות מעוצבות ייחודיות בעבודת יד מותאמת אישית לחלוטין.

לטרנד הזה תרמה לא מעט העלייה בכמות תכניות הריאליטי של הבישול שמוצגות בטלוויזיה. חלק לא קטן מהתכניות האלה אף הוקדש לתחום הקונדיטוריה (כמו “בייק אוף ישראל” או “משחקי השף קונדיטור”) באופן ספציפי – והציג לנו על המסך הקטן עוגות מופלאות, טעימות ומעוצבות באופן מרשים בעזרת בצק סוכר.

בעבר, העוגות המעוצבות הגבוהות שהיינו רגילים לראות בחתונות נחשבו למשהו נדיר ומיוחד במינו. כיום, עוגות גבוהות מבצק סוכר הן חלק מהטרנד של העוגות המעוצבות, וניתן לראות אותן כמעט בכל מקום ובכל אירוע.

הקסם של עוגות מעוצבות מבצק סוכר  

לעוגות מבצק סוכר יש קסם מיוחד. הן צבעוניות, הן יפות, והן גם טעימות להפליא. השימוש בבצק הסוכר מאפשר לצייר ממש על העוגה ולהפגין כישורי עיצוב ויצירתיות עילאיים. קונדיטורים שמתמחים בהכנת עוגות מעוצבות מוצפים בימים אלה בהזמנות, בגלל אותו קסם מיוחד של העוגות שהם מעצבים.

מעבר למראה החיצוני המרשים, עוגות מעוצבות הן גם טעימות מאוד. ניתן להכין עוגות מעוצבות עם שוקולד, עם פירות, עם פירות הדר, ועם טעמים אקזוטיים ומיוחדים שונים (יש אפילו עוגות עם עלי תבלין כמו נענע ובזיליקום!).

היכן ניתן למצוא מתכונים לעוגות כאלה?

אם נתפסתם גם אתם לטרנד ההכנה של עוגות מעוצבות מבצק סוכר, תוכלו למצוא מתכונים רבים בבלוגים של קונדיטורים מובילים ברשת. ישנם כמה בלוגים שאף מוקדשים במיוחד למטרה זו, וניתן למצוא בהם הוראות הכנה מדויקות וטיפים ליצירת עוגות שאתם יכולים לעצב בעצמכם. בנוסף לכך, יש לא מעט סדנאות אפייה שמוקדשות ליצירת עוגה מעוצבת אישית בטעם שאתם אוהבים ועל פי החזון האישי שלכם. גם בזמן תקופת הקורונה, ניתן למצוא בקלות סדנאות כאלה בזום, ולהפוך תוך כמה שעות לקונדיטורים שמכינים עוגות מעוצבות מרשימות וטעימות עד מאוד.